flytta hit? // lägenheten

2013-12-20 ♥ 04:33:00
Stortrivs i mitt nya hem för de två kommande veckorna. Det är ett svensk område vi bor på och den här ön är väldigt "svenskt-befolkat". Det finns två svenska skolor på den här ön till och med, kanske flyttar hit? Nej det skulle jag aldrig kunna göra då jag för det första har för mycket hemlängtan och för det andra är något otroligt pedant, eller vad man ska kalla det, här nere i thailand. Jag är ju inte något stort fan utav thaimat så där har vi ännu ett problem, men jag har lyckats få i mig 2-3 thairätter den här första veckan som har gått. Ska snart placera mig på en solstol vid poolen och läsa Elsas mode, den första bok jag läst så här nogrant som jag gjort, om jag nu kan koncentrera mig medans alla småbarn skriker i poolen. Tänkte lägga upp lite fler bilder nu när jag har så bra internet, men så här ser vårat boende ut på Koh lanta. x
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har också varit på koh Lanta. Underbart ställe, min faster gifte sig där :)

2013-12-22 @ 11:24:35
URL: http://bymoaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0