Klasskompisar

2013-10-02 ♥ 18:52:29
Några av mina fina klasskamrater, otroligt härliga, så himla kul att gå till skolan när jag vet att dom är där. Vi tog en liten fika på Café Viskan tidigare idag, sen följde jag med Frida när hon skulle köpa ett par UGG's, så avundsjuk, vill så gärna ha ett par själv. Medans jag även var i stan beställde jag en klipptid imorgon efter skolan. Mitt hår är så slitet just nu, ett par centimeter åker av, tyvärr. Jag har sparat mitt hår för jag vill ha långt, men ser ju inte alls lika fint ut när det samtidigt är slitet. Jaja, får hoppas på det bästa att det blir snyggt(!!). 

Kommentarer
Postat av: Nellsaaan

Snygg jag var på bilderna Josse xDDD :PppPPp

2013-10-02 @ 19:35:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0