#TRUETOUR

2013-10-26 ♥ 12:55:00
Taggar jäkel för detta!! Åker upp med goa vänner den 28 februari för att se Avicii på friends arena. Stod i Fredags från klockan fyra på morgonen till klockan nio då de släpptes. Helt sjukt vad biljetterna tog slut snabbt, på bara fyra minuter. Jag stod tredje längst fram i kön och jag fick de sista biljetterna på sittplats för oss under 18 år.. Köpte fem stycken så dom jag köa med fick biljetterna i första hand. Men han släppte en till konsert bara en halvtimma efter om jag inte har helt fel. Alla älskar vi Avicii! 
 
Var ledig från skolan igår då jag inte hade några lektioner, så jag började mitt lov redan i torsdags, hur skönt(?!). Jag åkte till Alingsås för att träffa Oskar igår med, vi passade hans lillasyster en stund på kvällen. Vi kollade lite filmer, åt pizza och bara tog det lugnt, var hur trött som helst efter min långa dag.. Sitter i bilen på väg till Stockholm just nu med mamma, moster och kusin. X
 

Kommentarer
Postat av: vendela

då ses vi där!

2013-11-03 @ 16:19:09
URL: http://fotografnilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0