JAG..

2014-04-01 ♥ 15:23:02
...ogillar personer som försöker leka svåra och verka bättre än andra.
 
...gillar endast gula och oranga godisar. Chocklad kan funka ibland med
 
...har en väldigt kort stubin.
 
...älskar att träffa nya männsikor.
 
 
...har svårt att inse vart gränsen går ibland.
 
...kan inte sitta normalt, vad det nu är, på en stol eller i en soffa.
 
 
...är aldrig för liten för Disney Chanel.
 
...skulle vilja åka till Thailand i vinter igen, saknar det så nedrans mycket va!!
 
...ska åka till USA efter studenten för att plugga på college med min kompisar, en plan iaf.
 
 
 
...älskar min vänner så mycket.
 
...blir väldigt lätt kär i kändisar. Kanske lite mer olyckligt kär är vad jag blir dock.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja du det där stämmer in väldigt bra;)
härliga bilder (hjärtögongubbe)

2014-04-02 @ 09:34:51
URL: http://eemmapeettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0