SOMMAR inköp

2014-04-10 ♥ 18:24:00
Lite enkla kläder jag har kollat in och även väntat på, köpte jag idag. En jeanskjol vilket jag har letat efter som en galning, gina tricot hade en som passade mig perfekt i smaken, ljusblå och lite slitningar. En svart crop top köpte jag med, har varit slut på hela nätet  och inte hittat en utan massa text och tryck ute i affärerna. Men HM, som nästan aldrig sviker en, har fått in dem och var tvungen att köpaaa. Det kanske har haft dem ett tag?! Eftersom jag ÄLSKAR palmer så var jag tvungen att köpa linnet som ni ser ovan, den djup i ryggen och såååå skön. Oxå från HM. 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-04-10 @ 18:32:46
URL: http://www.elsamohras.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0