better look

2014-02-25 ♥ 14:33:00
Jag är nog inte den ända här i Borås, men är så himla glad!! Vilket väder vi har, vårkänslorna kommer så fort solen tittar fram. Inte bara vädret som får mig glad, har så mycket planerat och oplanerat framför mig. På fredag så åker jag upp till Stockholm för att se och lyssna på Avicii, min älsklings-Tim(!!) som jag har längtat efter hur länge som helst. Nästa fredag är det konsert på skolan då albatraoz kommer, hur kul som helst. Nästan alla mina kompisar fyller år nu i mars och då blir det mycket partooos. Mycket snack om kortegen som närmar sig dessutom. Planeringar för sommaren håller vi på att planera i full fart, Danmark med laget i en vecka och spela cup, Bråvallafestivalen med mina friends och lite annat roligt!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0