Dröm-förhållandet

2014-02-05 ♥ 17:49:56
Vad mycket krav man har på folk, Speciellt killar. Vi satt ett par tjejer idag och pratade mycket om det "perfekta" förhållandet. Alla har en helt olik syn på hur det skall vara och vad som är rätt. När jag själv pratar om hur jag tycker osv, så hör jag hur mycket krav och egoistisk jag är haha. Aldrig tänkt på det förut. Stackars de killar jag har varit tillsammans/dejtat, måste varit en plågsam tid för dem. Men det perfekta förhållandet finns verkligen inte in my head. För mig själv brukar alltid det spontana förhållandet vara det som håller bäst. Dock är jag för ung för att ha något seriöst, har ju hela livet på mig och tror jag behöver mogna lite till. Men det är så roligt med kärlek tycker jag och det är ju nu man lär sig vad kärlek kan göra med en. Jag faller ju hur lätt som helst för en kille och blir kär direkt, det är min svaghet. Det ser så mysigt ut i skolan med alla pojkar och flickor som pussas. Det är kärleksvecka i skolan!! Trivs bra som det är utan pojkvän dock, I don't need to care about anything. x

Kommentarer
Postat av: Lovisa Fahlberg

Ganska coolt, för tänker precis samma om förhållande kom jag på nu när jag läste din blogg, som för övrigt är väldigt bra. Har provat förhållande och visst det är mysigt för en stund men man vill ju känna sig all free under ungdomen! Min lista på hur perfekta killen är är hur lång som helst! Jättegulligt med folk som verkligen är kära och matchar men jag vill inte på att binda sig för tidigt. Bättre att fokusera på sig själv och träffa killar man tycker om imellanåt när man känner för det! Älskar spontana grejer och att ta det som det kommer, kompicerat är inget för mig! Haha oj vilken utläggning det blev, cool blogg i alla fall! Från en aviciikompis från Trollhättan

2014-03-16 @ 22:07:23
URL: http://loviisafahlberg.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0