that's a secret I'll never tell

2014-02-09 ♥ 16:40:58
Kommer aldrig hitta en så bra serie som gossip girl, försökt ta mig igenom andra men nej, det går inte. Älskar första sesongen, only because that's when my lovies, Chuck and Blair, kisses for the first time. Jag är kär i dem två, så synd att de inte är tillsammans i verkligheten tycker jag, sad. Rolig kväll igår, vi hade tjejmiddad här hemma and i was the host. Jag bjöd på trerätters och vi alla satt och höll om magen efteråt. Vi drog ut på lite partaj efteråt och slutade med att jag sov hos Clara. Ska återgå till min älsklingar, xoxo jh ;p

Kommentarer
Postat av: Sofia Eklund

gossip girl är verkligen den bästa serien! kär i allihopa där!

2014-02-09 @ 21:59:17
URL: http://sofiiaeklund.blogg.se/
Postat av: Katta

Hej , grymt fin blogg <3 Kolla gärna in på min blogg det betyder guld! Ha en fin dag kram :3

2014-02-16 @ 15:53:06
URL: http://shettisdrottning.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0