Tisdag

2014-02-18 ♥ 21:01:43
Lyckan som uppstog imorses när jag insåg att jag faktiskt hade sovmorgon innan matteprovet, behöver alla sömn jag kan få speciellt på morgorna. Dessa dagar när de regnar så, önskar jag att jag var i Thailand igen, jag saknar det så mycket. Nästan så att jag tar och bokar en biljett och bara åker iväg, fruktansvärt skönt hade det varit. Men jag gör det bästa av situationen här hemma i Sverige. Hoppas på uppehåll imorgonkväll så vi kan ta en tripp till Ulicehamn för att köra lite störtlopp och slalom. Nu sätter jag på mitt chill-mode och kollar lite gg. x
 

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

snygg!

2014-02-19 @ 09:34:40
URL: http://olivias.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0