fem snabba

2014-01-19 ♥ 22:12:48
Står tatueringen för något ?
Ja den står för min familj och varje svala står för var och en av oss. Mig själv, mamma, pappa och min storebror.
 
Kan inte du skaffa ask?? Plz. Du är 1 förebild och vill fråga dig frågor och sånt. Om du skaffar kan du lägga upp pic på din blogg elr din insta?? Du är jätte fin! Kramizar!
haha, nej jag skaffar inte ask. Om det är något speceillt så kan du fråga i en kommentar här på bloggen. Om det är en fråga jag vill svara på så, ja då svarar jag på den här. Tack så mycket, kram.
 
Vad har du för fjärrkontroll till din kamera? Och vad har du för kamera & objektiv?
Jag har i nuläget inte någon fjärrkontroll, men funderar starkt på att köpa en. Jag har en Nikon D3000 och har startobjektivet på än, funkar lika bra det. 
 
Vad har du för storlek på byxerna? Eller är det dom du köpte som du har på bilden, dom sitter ju perfekt på dej!
Ja, det är dem jag köpte. Jag har storleken 25/32, som jag tidigare sagt är dem lite för långa men sitter bra upptill!
 
Vf svarar du never på dina kommentarer?? :/
Jag svarar så mycket jag kan. Eftersom en del inte skriver med sin mail- eller bloggadress så ser den personen ju inte om jag svarar i kommentaren direkt. Nu har jag svarat på frågorna jag fått under de senaste dagarna och hoppas du/ni blir glada för det. 
 
 Plågar mig själv genom att bläddra igenom Thailands-albumet. Så bra jag hade det där!! x

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande tillsammans med din kille?

Svar: Vi är inte tillsammans. Vi var det inte heller förut.
Josefin Hjelmäng

2014-01-20 @ 16:48:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0