metallic

2014-01-13 ♥ 17:50:00
new in. Inskaffade denna mysiga tishan i helgen på Gina Tricot, när jag var med Emelie, Cornelia och Ebba. Everything is the same som alla andra dagar och man har kommit in i sina rutiner igen. Trottsade minusgraderna idag med att bära kjol till den nya tröjan, kallt som tusan men det var en sån dag då jag för en gångs skull visste vad jag skulle ha på mig. Jag har svårt att tro, att jag är den ända som står på morgonen i garderoben för att välja kläder i minst 20-30 minuter. En av anledningarna till att man skulle bli sen till skolan för min del eller om jag försovit mig. Det ska ju tydligen vara lättare att välje kläder på kvällen innnan, men nej det funkar inte så, har provat. Det slutar alltid med att man står där lika frustrerad som dagen innan och inte veta vad man ska ha på sig. Kanske klädschema för varje vecka? x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det mellan dig och din pojkvän?
Är ni fortfarande tillsammans, kan du inte lägga ut lite om er så fall? :)
Du är super fin och din blogg är toppen kram

2014-01-13 @ 22:26:38
Postat av: Anonym

är du fortfarande mycket med din pojkvän? det verkar inte så ju:/
jätte fin blogg!

2014-01-14 @ 13:17:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0