morgon-outfit

2014-01-12 ♥ 10:26:30
En sån där morgonens outfit består utav min favorit shorts som jag köpte i thailand, är dem inte söta?! Lite sådär jobbig period jag är i just nu. Jag vaknar varje morgon före kl 8 oavsett skoldag eller helg, oavsett hur sent jag går än går och lägger mig. Det är som om att jag tävlar mot klockan. Beror la kanske lite på tidsändringen från Thailand. Ska spela fotboll för första gången i år, med mitt ny-gamla lag Kronäng i nittorp, både taggad och nervös som vanligt. Möter även Bergdalen mitt gamla lag så ska bli lite kul, haha. x

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2014-01-12 @ 12:09:21
URL: http://ohras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0