Teknis

2014-01-14 ♥ 16:26:32
Detta vädret gör mig riktigt deprimerad. Finns ingen anledning till att det ska vara så här kallt. Såg att det är öppet hus på skolan idag. Så skönt att det inte är jag som måste välja bland alla gymnasium och linjer i år. Hoppas på att många kommer att besöka teknis idag, eftersom det är den bästa skolan man kan välja. Så är du född år 98 och läser detta, det så värt det om du vill gå på en skola där du både lär dig och har kul på samma gång. Om jag skulle få välja igen skulle jag inte valt något annat Ekonomi på teknis, som jag går idag. Till er personer som har kommenterat och frågat en hel del märkliga saker det senaste.. Det är verkligen ingen idé att ni frågar sådan privata saker här, ni kommer ändå inte få svar. Angående en fråga om min tatuering så, nej det är ingen hennatatuering. Jag har minsann tagit smärta för den och den sitter fortfarande kvar och kommer göra föralltid. x
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0