Sunny saturday

2014-03-08 ♥ 19:48:17
Vilken lördag!! Tillsammans med mamma och pappa åkte vi till Göteborg i våran nya bil, som jag är helt förälskad i. Vill åka i den hela tiden, det är som ett tak av glas på den, kan inte bli en bättre. Först åkte vi till våra kompisar i Kållered, pappa satte på sig arbetarbyxorna och hjälpte till med deras bygge utanför huset. Vi tjejer satt och drack kaffe i solen, hur skönt?! En bestämd träff med en barndoms vän till mig och en till mamma var planerad idag på Frölunda torg. Vi åt gott och shoppade en hel del, jag fick med mig en halsduk från raglady, fransväska från H&M och ett par svarta jeans från crocker. Dagen var bra, men kvällen är kvar. Ska skynda mig ner mot stan för att inte missa bussen till Lina. x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0