Göteborg//bowling

2013-11-23 ♥ 14:53:56
Super mysig kväll/eftermiddag i Göteborg igår. Jag, Emma, Hanna och Melina åkte dit tillsammans runt 2 tiden då vi inte hade några lektioner alls, hur skönt!? Köpte ingenting till mig själv, men en liten julklapp till Oskar fick det bli, är ju bara hemma i cirka två veckor till sen åker jag till Thailand. Är där över julen så han får den innan men, han får inte öppna dem! 
 
Jag suger på bowling och det är kvällens aktivitet med tjejerna, sist vi spelade fick jag storstryk. Jag får la säga att jag gör mig till eller något för att inte skämma ut mig, haha. Ska baka macarons nu, och jag vet inte riktigt hur det skall gå. Jag i köket? Brandlarm på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0