Paket på posten

2014-01-22 ♥ 18:50:20
Hade trillat ner ett paket i brevlådan hemma hos oss idag. Älskar att få paket oavsett hur storlek eller form, känslan av att öppna det är alltid lika pirrig. Den här gången visste jag redan vad som skulle finnas i paketet och det va de två fortsättningarna på Sofi Fahrman's roman Elsas mode som var den första boken jag läst ut och hur bra som helst. Kan tänka mig att jag är lite behind alla andra som säkert läst den för jättelängesen, men bättre sent än aldrig. Får se hur mycket tid jag lägger ner på läsningen med dessa två böker. I Thailand var det liksom en sysselsättning när man inte riktgt ville ligga still i solstolen eller när vi färdades från en plats till en annan. Jag ska försöka mig på att komma igenom dem iaf. Hoppas de är lika bra som den första!! x


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, du är inte den ända som inte har läst dem.. Berätta sen om du tyckte de va bra eller inte

2014-01-23 @ 20:53:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0