christmas gift

2013-12-08 ♥ 14:15:00
Fick detta halsbandet från Oskar som tidig julklapp, eftersom jag inte är hemma över jul. Hur fint som helst, blev verkligen superglad för det. Hoppas på det bästa att han tycker om min present. Tack så mycket igen om du nu läser detta! Tre dagar kvar idag, sen åker jag till Thailand. Jag och kyla går verkligen inte ihop, usch gillar inte snö förutom när man ska åka skidor såklart. Får hoppas på att jag blir lite brun nu i alla fall, inte vad jag är expert på då jag inte gillar att ligga still, men eftersom jag är där en månad kommer jag nog få lite färg ändå. Sist jag var där låg jag inne halva dagen för att sitta med mobilen/ipaden, kom hem nästan lika blek som när jag åkte. Satsar på en förbättrad bränna denna gången. Ska fira lite jul här hemma idag med familj och släkt, sen så ska jag se om det finns biljetter kvar till hunger games, hört att den slutar konstigt? Hoppas jag hört fel, puss. 

Kommentarer
Postat av: Moa Larsson

Gud va fint😍

2013-12-11 @ 08:57:12
Postat av: Anonym

är ni tillsammans? annars skulle man väl inte köpa så dyra presenter?

Svar: Vi är inte tillsammans, men står varandra väldigt nära. Det är väl upp till var och en vad man vill lägga för pengar på en julklappar?
Josefin Hjelmäng

2013-12-21 @ 13:28:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0