Roadtrip

2013-12-21 ♥ 12:53:00
Dagens aktivitet bestod utav att glida runt på ön med våra hyrda moppar. Det går något otroligt fort skulle gärna tagit med min och pappas skönhet hem till Sverige för att styla lite med farten. Läskig trafik det är här i Thailand, de kör lite hur dem vill dem där thailändarna och inga poliser är ute heller. Har redan sett två moped-par (turister) som har vurpat, vi är ju inte direkt vana vid sånt här. Men jag körde lite faktiskt fast jag bytte lika snabbt tillbaka till att sitta bakom pappa. På tal om ingenting, så läste jag för första gången i mitt liv ut en bok med över 20 sidor, haha. Elsas mode fick ta min bok-oskuld, jag kunde verkligen inte sluta läsa så jäkla bra!! Typiskt mig så har jag ju inte med mig andra delen, eftersom jag inte trodde jag skulle läsa något alls. Någon som skulle kunna flyga ner hit och lämna boken till mig? Tack på förhand. På kvällens meny tror jag nog att kött står uppskrivet, låter för mitt mat-intag! x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0