lovely friends

2013-10-10 ♥ 21:03:00
Min söta Oskar har varit här i Borås idag, men eftersom han bor i Alingsås och det inte går alls många bussar hem så åkte han hem hyfsat tidigt idag, vilket jag tyckte va tråkigt. Ska packa ihop lite kläder snart för imorgon ska jag upp med tuppen, eller om inte före till och med, då vi ska åka till Stockholm med fotbollslaget för bland annat shopping och heja fram en seger för Sverige i VM-kvalet som jag kanske har nämnt tidigare. Vi kommer bo på ett hotell i Stockholm och sedan åka hem på lördag, på eftermiddagen hörde jag, inte säker. På lördagskvällen då vi kommer hem har jag inget planerat men kommer la på något, men upp tidigt på söndagen för att döma fotboll på Bergdalen Cup, längesen jag dömde sist, så lite nervöst. Men nu tar jag en dag i taget, så dags att packa väskan!! 

Kommentarer
Postat av: Pissmyran

Åh love er<33333 du jag tar den här bilden :*

2013-10-11 @ 15:02:21
URL: http://eemmapeettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0