Swedeeen

2013-10-13 ♥ 20:25:00
 Tror vi alla är rätt nöjd med fredagens match, så kul och en otrolig rolig upplevelse att se Sverige-matchen live. vi hade väldigt bra platser, sextonde raden längst ner, vi hade bokat en bra tid innan. Men det var inte bara matchen som var rolig utan vi bodde på samma hotell som Sveriges landslag, hur coolt?! Så när man skulle ut från hotellet, så kunde man hamna i hissen tillsammans med antigen en spelare eller tränare. Själv är jag rätt nöjd med att Johan Elmander hälsade på mig utan att jag ens hälsade på honom från början. Självklart hälsade jag stencoolt tillbaka och kände mig riktgt speciell efteråt, haha. Hörde även att några av tjejerna hade en konversation med en av spelarna i hissen. Ja ni hör ju bara, en rolig resa. Vi fick tyvärr inte ta bilder eller autographer.
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så härligt! Roligt att hälsa på dem oxå haha! :D

2013-10-13 @ 20:41:52
URL: http://prinsesc.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0