work hard

2014-01-15 ♥ 18:08:05
För det första, här har ni det lilla beviset på att tatueringen sitter kvar där den ska. Det där med att träna gym är ju inte direkt min specialitet, men jag hade tänkt börja igen på Friskis i stan. Ser alla mina kompisar gå och träna hela tiden och det gör mig sugen på att börja med. Tränade ett tag förra året vid den här tiden på onyx då jag och mitt fotbollslag fick ett bra erbjudande hos dem och då tränade jag näst intill varje dag kändes det som. Frågan är ju bara hur seriöst man tränade egentligen och hur mycket man stod och pratade med kompisarna. Denna gången tänkte jag gå in för det lite mer and make some results. Work hard or go home. x
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Står tatueringen för något ?

Svar: Ja, för min familj. Varje fågel står för en av oss :)
Josefin Hjelmäng

2014-01-15 @ 20:53:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0