FRIDAY NIGHT

2014-03-03 ♥ 17:01:00
Avicii's konsert var bland de bästa jag har varit på. Så himla kul var det, vi träffade på grabbarna från Borås som satt någon rad nedanför oss, men de stod med oss hela tiden. Precis framför oss hade några tjejer från Trollhättan sina platser, hur sköna som helst. Blev så kul när vi var många tillsammans. Hade riktig träningsverk i armarna dagen efter, och j*vligt ont i ryggen då jag ramlade i trappen på läktaren när jag stod upp på en utav stolarna. Men en riktigt lyckad kväll, skulle inte tackat nej till att få åka dit och se min älskling igen. Han är ju för snygg och sååå cool. 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Riktigt härliga bilder!

Svar: Tack :D
Josefin Hjelmäng

2014-03-09 @ 12:32:30
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0